Thursday, March 27, 2008

Bonus

Ik ben er zojuist ingeluisd. Een onbekende vrouw aan de telefoon met vriendelijk stem. Nu krijg ik een brochure toegestuurd, gratis en voor niks over wat er allemaal kan op mijn uitvaart. Ik ben verdomme nog helemaal niet dood. En nu heeft ze ook nog eens al mijn gegevens opgeschreven en krijg ik totdat is sterf brochures opgestuurd. Ik ben de link van de site waarop ik me kan afmelden al weer vergeten. Was het misschien www.denknaoverjeuitvaartookalbenjenognietdood.nl of www.puikjegrafin.nl. Ze was een hulp van magere Hein die in zwart kostuum over de afdeling rondloopt in een grote verlaten loods met roestige tafeltjes waarachter doorzichtige vrouwen zitten met een witte headset.Magere Hein wrijft in zijn knoestige handen en knakt zijn vingerkootjes, er is markt voor wat hij heeft bedacht. Vandaag krijgt zij door mij een bonus. Lijken pikkerij over de levenden.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home